Ακολουθήστε μας στο facebook

Η δύναμη της γυναικείας θετικής σκέψης

Pin It

Η δύναμη της γυναικείας θετικής σκέψηςΔείξτε θέληση για αλλαγή. Να είστε ανοιχτή σε έναν διαφορετικό τρόπο σκέψης. Αυτό είναι απαραίτητη προυπόθεση και έρχεται μόνο από μέσα μας. Και όπως είπε και ο Βούδας «Κανείς δεν μπορεί να μας σώσει παρά μόνο ο εαυτός μας. Κανείς δεν μπορεί και κανείς δεν πρόκειται να το κάνει. Πρέπει μόνοι μας να περπατήσουμε στο μονοπάτι».

Αντιμετωπίστε την αλήθεια. Κανενός δεν του αρέσει να συμβιβάζεται με τους φόβους και τις αρνητικές σκέψεις του, αλλά ο μόνος τρόπος για να απαλλαγούμε από αυτές είναι να τους ρίξουμε φως. Η ελεύθερη γραφή είναι ένας τρόπος να φτάσουμε εκεί. Πρέπει να είμαστε ανοιχτοί και ειλικρινείς. Ας ρωτήσουμε τους εαυτούς μας. Ποια είναι η αρνητική ιστορία που φτιάξαμε για τον εαυτό μας;. Πόσο πολύ τον έχουμε κακοποιήσει με τις ίδιες τις σκέψεις μας; Γράφοντας όλα αυτά θα καταλάβουμε ότι πολύ συχνά μπορούμε να γίνουμε πολύ κακοί με τους εαυτούς μας.
Συγχωρείστε τους εαυτούς σας και τους άλλους To να μαστιγώνουμε τους εαυτούς μας για τις αρνητικές σκέψεις του παρελθόντος είναι και αυτή μια αρνητική (και καθόλου παραγωγική) σκέψη. Το ίδιο ισχύει και όταν κρατάτε κακία σε κάποιον. Απλώς κάνουμε κακό στον εαυτό σας, κρατώντας μέσα μας την αρνητική ενέργεια. Δεν είναι ποτέ αργά να κάνουμε επανεκκίνηση. Ας αφήσουμε τις κακίες να φύγουν και ας εστιάσουμε στο πώς θα απολαύσουμε το παρόν αλλά και όλες τις δυνατότητες που θα έρθουν στο μέλλον.

Να είστε ευγνώμονες. Ας βρούμε τα πράγματα τα οποία μας κάνουν να νιώθουμε ευγνώμονες. Όλοι έχουμε τέτοια αρκεί να δώσουμε στους εαυτούς μας τον χρόνο να κοιτάξει γύρω και να τα συνειδητοποιήσει. Ο ήλιος που ανατέλλει το πρωί, το ότι μπορούμε να σηκωθούμε από το κρεβάτι, το ότι έχουμε όλες τις βασικές μας ανάγκες ικανοποιημένες, είναι μικρά θαύματα που συμβαίνουν γύρω μας. Ας τα εκτιμήσουμε

Εξασκείστε την συνειδητότητά σας. Όταν έρχεται μια αρνητική σκέψη συνειδητοποιήστε το. Δοκιμάστε να φορέσετε ένα βραχιόλι στο χέρι σας. Κάθε φορά που πιάνετε τον εαυτό σας να κάνει μια αρνητική σκέψη, αλλάξτε χέρι στο βραχιόλι. Στην αρχή θα παρατηρήσετε πως θα το αλλάζετε συνεχώς, με τον καιρό όμως θα δείτε πως όσο περισσότερο παρατηρείτε και συνειδητοποιείτε τις αρνητικές σας σκέψεις τόσο πιο αραιά θα έρχονται.

Βοηθάτε τους άλλους. Το να βοηθάμε τους γύρω μας μπορεί να μας χαρίσει αληθινή επιβράβευση. Επίσης μας δίνει και μια διαφορετική προοπτική στην ζωή αφού εγκαταλείπουμε το εγώ μας και τον μικρόκοσμό μας για να μπούμε στο σύμπαν του άλλου.

Αποδεχτείτε. Το να αποδεχτούμε την πραγματικότητα όπως έρχεται είναι πραγματικά απελευθερωτικό και μας βοηθάει να φυλάμε την ενέργεια μας μόνο για τα πράγματα που μπορούμε να ελέγξουμε.

marieclare.gr

Pin It

Περισσότερα άρθρα

20-01-2015
Η Αγάπη είναι ο φόβος...
Η Αγάπη είναι ο φόβος...

Ολοι φοβόμαστε. Τα γερατειά, τις ρυτίδες, τη μοναξιά, την αρρώστια, την απόρριψη, τη ματαίωση, την προδοσία, το σκοτάδι, τον αμείλικτο συνοδοιπόρο μας, το θάνατο. Ολοι φοβόμαστε. Το αβέβαιο μέλλον, το άγνωστο τοπίο, τους αυθάδεις έρωτες, τα βαθειά νερά, το κρύο σπίτι, τα "τιποτένια ομοιώματα", τις μέρες που "δεν έχεις πια τί να λογαριάσεις", που "δε βρίσκεις καθρέφτες να φωνάξεις τ' όνομά σου".

13-09-2012
To γρήγορο φαγητό «μπορεί να προκαλέσει άνοια»
To γρήγορο φαγητό «μπορεί να προκαλέσει άνοια»

Λαχταριστό στο μάτι, βλαβερό για σώμα και εγκέφαλο είναι το πλαστικό φαγητό σύμφωνα με αμερικανούς επιστήμονες. Νέα μελέτη των ειδικών του Πανεπιστημίου Μπράουν αποκαλύπτει ότι πέρα από το «ξεχείλωμα» της σιλουέτας, η κατανάλωση γρήγορου φαγητού οδηγεί στην «δηλητηρίαση» του εγκεφάλου, επιταχύνοντας την εμφάνιση της νόσου Αλτσχάιμερ.

05-12-2012
Αυτογνωσία το μόνο αντίδοτο για την απελπισία
Αυτογνωσία το μόνο αντίδοτο για την απελπισία

Αυτά που ζούμε τον τελευταίο καιρό, μας έχουν οδηγήσει σε αδιέξοδα που δύσκολα πιστεύουμε ότι μπορούμε να βγούμε, έχουμε παγιδευτεί σε ένα δίχτυο αράχνης ψεύτικων αναγκών και παραπλανημένων επιθυμιών.

16-10-2012
Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής
Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής

Τον Οκτώβριο του 1980 η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ καθιέρωσε την 16η Οκτωβρίου ως Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής. Οι στόχοι της Παγκόσμιας Ημέρας Διατροφής είναι οι εξής: