Ακολουθήστε μας στο facebook

Δέκα τρόποι να απαλλαγείτε απ’ το άγχος

Pin It

Δέκα τρόποι να απαλλαγείτε απ’ το άγχοςΌταν το άγχος της καθημερινότητας καταλαμβάνει το σώμα και την ψυχή σας, όλα μοιάζουν πιο περίπλοκα και η ζωή γίνεται ξαφνικά βαρετή και κουραστική. Με 10 απλούς τρόπους μπορείτε να απαλλαγείτε από το άγχος και να ανανεώσετε την ζωή σας.

Στο φωτορεπορτάζ που ακολουθεί, δείτε 10 απλές καθημερινές λύσεις που θα σας αποφορτίσουν σωματικά και πνευματικά, για να ξανακερδίσετε τη ζωή σας.

Δέκα τρόποι να απαλλαγείτε απ’ το άγχος

Αισθάνεστε πρησμένοι; Εν μέρει μπορεί να φταίει το αλάτι. Όταν η διατροφή σας περιλαμβάνει πολύ αλάτι, τότε είναι λογικό να έχετε κατακράτηση υγρών. Και αυτό μπορεί να συντελέσει στην αύξηση της αρτηριακής πίεσης. Μειώστε λοιπόν το αλάτι επιλέγοντας φρέσκα και όχι κονσερβοποιημένα ή κατεργασμένα τρόφιμα. Επίσης μπορείτε να πειραματιστείτε με μπαχαρικά και μυρωδικά όπως το σκόρδο, το κάρυ, το δεντρολίβανο για να κάνετε πιο εύγεστα τα πιάτα σας.

aaa2

Όταν είστε αγχωμένοι ή θυμωμένοι, είναι εύκολο να υποκύψετε σε έναν γευστικό πειρασμό, να καπνίσετε ή να πιείτε έναν ακόμη φλιτζάνι καφέ. Το ιδανικό αντίδοτο στο στρες είναι η γυμναστική. Την επόμενη φορά λοιπόν που θα αισθανθείτε αγχωμένοι ή έτοιμοι να εκραγείτε από τα νεύρα, ανεβείτε σκάλες ή πηγαίνετε μια βόλτα γύρω απ' το τετράγωνο του σπιτιού σας αφού έχει αποδεχθεί ότι 10 λεπτά άσκησης μπορούν να επιτύχουν πνευματική ηρεμία.

Δέκα τρόποι να απαλλαγείτε απ’ το άγχος

Αντιμετωπίζετε το άγχος τρώγοντας; Σε ριόδους έντασης, πολλοί άνθρωποι κάνουν κακές διατροφικές επιλογές. Αλλά όταν περάσει αυτή η ακατάσχετη επιθυμία για ραφιναρισμένους υδατάνθρακες και γλυκά, τότε εκτός από τις περιττές θερμίδες, θα έχετε και περιττά κιλά! Όταν λοιπόν σας καταλαμβάνει το άγχος αγνοείστε την ανάγκη για κάτι γλυκό. Φάτε καλύτερα ένα φρούτο ή πάρτε βαθιές ανάσες.

Δέκα τρόποι να απαλλαγείτε απ’ το άγχος

Ένας καλός ύπνος (7-8 ώρες κάθε βράδυ) εκτός από τους μαύρους κύκλους κάτω απ' τα μάτια σας, μπορεί να σας εξαφανίσει και το στρες. Έχετε πρόβλημα να κοιμηθείτε; Κόψτε και τον καφέ μετά το μεσημέρι. Αποφύγετε τη γυμναστική δύο ώρες πριν τον ύπνο και δημιουργήστε ένα ωραίο περιβάλλον στο δωμάτιο σας, χωρίς τηλεόραση, έντονο φωτισμό, κατοικίδια και άλλους παράγοντες που σας αποσυντονίζουν.

Δέκα τρόποι να απαλλαγείτε απ’ το άγχος

Κάνοντας κάτι καινούριο, είτε πρόκειται για αλλαγές στην κόμμωσή σας, είτε για νέα ρούχα ή μια νέα διαδρομή από και προς το γραφείο, μπορεί να σας δώσει το αέρα της ανανέωσης. Επικεντρωθείτε ακόμη και σε μικρές λεπτομέρειες που θα σας κάνουν να αισθανθείτε καλύτερα στην καθημερινότητά σας.

Δέκα τρόποι να απαλλαγείτε απ’ το άγχος

Δεν χρειάζεται να περνάτε ώρες μέσα στα γυμναστήρια για να αισθάνεστε ότι το σώμα σας είναι σε κίνηση και δράση. Αν θέλετε να ανακτήσετε την ενεργητικότητά σας, απλά κάντε μια βόλτα με τα πόδια ή βγάλτε το σκύλο να ξεμουδιάσει. Το μυαλό σας θα καθαρίσει και η ψυχή σας θα ανανεωθεί.

Δέκα τρόποι να απαλλαγείτε απ’ το άγχος

Οι φυτικές ίνες δημιουργούν γρήγορο αίσθημα κορεσμού και μπορείτε να τρώτε μικρότερες ποσότητες τροφής αλλά να χάνετε βάρος. Αν προσλαμβάνετε επαρκή ποσότητα φυτικών ινών θα έχετε καλή γαστρεντερική λειτουργία, ενώ και η καρδιά σας θα είναι υγιής. Εκτός όμως απ' τα οφέλη για την υγεία, οι φυτικές ίνες μπορούν να σας αποφορτίσουν και συναισθηματικά. Επειδή περιέχονται σε πολλών ειδών τρόφιμα από δημητριακά, μέχρι φρούτα και λαχανικά, η γευστική ευχαρίστηση που προσφέρουν μπορεί να σας ανακουφίσει απ' το στρες.

Δέκα τρόποι να απαλλαγείτε απ’ το άγχος

Αν έχετε πάντα συναίσθηση του τόπου και του χρόνου, αυτό σημαίνει ότι διατηρείτε την αυτοκυριαρχία σας και άρα μπορείτε να προσπαθήσετε να είστε ήρεμοι, ακόμη και όταν όλα πάνε στραβά. Όταν επικεντρώνεστε στο παρόν, το άγχος για το πριν και το μετά μειώνεται και κερδίζετε χρόνο για να σκεφτείτε ψύχραιμα και λογικά τις λύσεις των προβλημάτων.

Δέκα τρόποι να απαλλαγείτε απ’ το άγχος

Όλοι έχουν προσπαθήσει να αγνοήσουμε έναν ενοχλητικό πονοκέφαλο, έναν επίμονο πόνο ή έναν εκνευριστικό βήχα. Αλλά τα προβλήματα υγεία όταν δεν αντιμετωπίζονται άμεσα, επιβαρύνουν περισσότερο την υγεία μας. Το ίδιο ισχύει για σωματικά και ψυχικά ζητήματα. Αν λοιπόν δεν μπορείτε να διαχειριστείτε μόνοι σας το άγχος, τότε ένας ειδικός μπορεί να σας βοηθήσει.

Πηγή: in.gr

Pin It

Περισσότερα άρθρα

21-01-2013
Τα αναψυκτικά διαίτης προδιαθέτουν στην εκδήλωση κατάθλιψης
Τα αναψυκτικά διαίτης προδιαθέτουν στην εκδήλωση κατάθλιψης

Η κατανάλωση αναψυκτικών, που περιέχουν τεχνητές γλυκαντικές ουσίες, σχετίζεται με αυξημένο κίνδυνο κατάθλιψης στους ενήλικες, ενώ αντίθετα η κατανάλωση καφέ με ελαφρώς μειωμένο κίνδυνο, σύμφωνα με νέα μεγάλη αμερικανική έρευνα.

21-10-2015
Σενέκας: "Κανείς δεν μπορεί να σου αποκαταστήσει τα χρόνια που χάνονται"
Σενέκας: "Κανείς δεν μπορεί να σου αποκαταστήσει τα χρόνια που χάνονται"

Αποκαλυπτικός ο Σενέκας αναφέρεται σε αυτό το καταληκτικό βιβλίο στην κατασπατάληση της ζωής μας, εμπλεκόμενοι σε ανούσιες καταστάσεις και διαστρεβλώνοντας της έννοια της ευτυχίας με αποτέλεσμα να παραμένουμε μετέωροι και αδύναμοι να νιώσουμε την πραγματική ευτυχία (ευδαιμονία).

13-04-2017
5 τρόποι για να αναγνωρίσετε έναν ψυχοπαθή δίπλα σας
5 τρόποι για να αναγνωρίσετε έναν ψυχοπαθή δίπλα σας

Οι ψυχοπαθείς συνήθως έλκουν προβληματικούς και αναστατωμένους από τη ζωή ανθρώπους προκείμενου να τους καταστήσουν θύματά τους και για να ικανοποιήσουν τις διεστραμμένες φαντασιώσεις τους.

10-09-2012
Ο καθημερινός άνθρωπος ως ψυχολόγος του εαυτού του
Ο καθημερινός άνθρωπος ως ψυχολόγος του εαυτού του

Ένα πολύ μεγάλο ποσοστό ανθρώπων που αντιμετωπίζουν έντονο άγχος, δυσθυμία, ‘κατάθλιψη’ έχει την ‘τάση’ να αποδίδει λανθασμένα τις ψυχικές αυτές καταστάσεις, σε έναν ‘προβληματικό εαυτό του’, (μία δυστυχώς ‘κλασικά’ λανθασμένη ‘αυτοδιάγνωση’ που κάνει ο καθημερινός άνθρωπος),