Ζητείται εθελόντρια για να «αναστήσει» τους Νεάντερταλ

Ζητείται εθελόντρια για να «αναστήσει» τους ΝεάντερταλΟ έγκριτος καθηγητής του Χάρβαρντ Τζορτζ Τσερτς θα ήταν διατεθειμένος να κλωνοποιήσει τον άνθρωπο του Νεάντερταλ, αρκεί να έβρισκε μια εθελόντρια που θα προσέφερε τον εαυτό της ως παρένθετη μητέρα για την ανάσταση του χαμένου συγγενή.

O Δρ Τσερτς πιστεύει ότι ένα τέτοιο εγχείρημα θα ήταν θεμιτό και θα επιβεβαίωνε μια και καλή ότι οι Νεάντερταλ έμοιαζαν στον Homo sapiens περισσότερο από όσο θέλουμε να πιστεύουμε.

Στην πραγματικότητα, η κλωνοποίηση ανθρώπων (οποιουδήποτε είδους) απαγορεύεται στην Ευρώπη και στις περισσότερες χώρες, και πολλοί θα θεωρούσαν την πρόταση ηθικά αμφισβητήσιμη και ενδεχομένως τεχνικά ανέφικτη.

Λείπει μόνο μια περιπετειώδης γυναίκα

«Έχω ήδη καταφέρει να απομονώσω αρκετό DNA [του ανθρώπου του Νεάντερταλ] από απολιθωμένα οστά [...] Τώρα το μόνο που χρειάζομαι είναι μια περιπετειώδης γυναίκα» δήλωσε ο Δρ Τζορτζ στο γερμανικό περιοδικό «Der Spiegel».

Σύμφωνα με τον ίδιο, η ιδέα θα ήταν να εισαχθεί το γονιδίωμα του Homo neanderthalensis μέσα σε εμβρυακά βλαστικά κύτταρα, τα οποία στη συνέχεια θα κλωνοποιούνταν για να δημιουργηθεί ένα έμβρυο.

Ο καθηγητής Τσερτς είναι καθηγητής Γενετικής στο Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ και καθηγητής Επιστημών και Τεχνολογιών Υγείας στο Χάρβαρντ και το ΜΙΤ. Ήταν από τους πρωτεργάτες του Προγράμματος Ανθρώπινου Γονιδιώματος και σύμφωνα με τη Wikipedia είναι «πρωτοπόρος στην προσωπική γενωμική και τη συνθετική βιολογία».

«Μπορούμε σήμερα να κλωνοποιούμε κάθε είδους θηλαστικό, οπότε είναι πολύ πιθανό ότι θα μπορούσαμε να κλωνοποιήσουμε και ένα ανθρώπινο πλάσμα. Γιατί δεν θα έπρεπε να κάνουμε κάτι τέτοιο;» υποστηρίζει.

«Οι Νεάντερταλ ίσως σκέφτονται διαφορετικά από ό,τι εμείς. Γνωρίζουμε ότι το κρανίο τους είχε μεγαλύτερη χωρητικότητα σε σχέση με εμάς. Θα μπορούσαν να είναι και εξυπνότεροι από εμάς» προσθέτει.

Πολύ στενοί συγγενείς

Ο Homo neanderthalensis κατέκτησε την Ευρώπη πολύ νωρίτερα από τον σύγχρονο άνθρωπο, εξαφανίστηκε όμως μυστηριωδώς πριν από περίπου 30.000 χρόνια.

Οι περισσότεροι παλαιοανθρωπολόγοι πιστεύουν σήμερα ότι οι Νεάντερταλ δεν ήταν άμεσοι πρόγονοί μας, αλλά αποτέλεσαν ένα ξεχωριστό εξελικτικό παρακλάδι που εξαφανίστηκε χωρίς να αφήσει απογόνους.

Υπάρχουν ωστόσο ενδείξεις ότι οι σύγχρονοι άνθρωποι και τα κοντινά τους ξαδέλφια οι Νεάντερταλ είχαν διασταυρωθεί κάποια στιγμή στην ιστορία τους, με αποτέλεσμα ορισμένα γονίδια των Νεάντερταλ να επιζούν ακόμα και σήμερα στον Homo sapiens.

Η πλήρης γενετική αλληλουχία του Νεάντερταλ δημοσιεύτηκε το 2009 από την ομάδα του Δρ Δρ Σβάντε Πάαμπο στο Κέντρο Εξελικτικής Ανθρωπολογίας Max Planck στη Γερμανία.

Το DNA απομονώθηκε από το εσωτερικό προϊστορικών δοντιών και οστών.

TA NEA

28-01-2017
Διαστροφικός Νάρκισσος και Χειραγώγηση

Ο όρος ''ναρκισσισμός'' είναι δανεισμένος από μια διαστροφή που περιέγραψε ο P. Vacke, κατά την οποία ένα ενήλικο άτομο έχει για το ίδιο του το σώμα τη στοργή και τον ερωτισμό, με τα οποία περιβάλλουμε γενικά έναν ερωτικό σύντροφο (σεξουαλικό αντικείμενο). Με απλά λόγια, ο ναρκισσισμός δηλώνει την αγάπη και τον έρωτα που τρέφει κάποιος για τον ίδιο του τον εαυτό.

19-11-2012
Πώς να νικήσετε τους «γλουτούς του γραφείου»

Συρρίκνωση και διάσπαση των μυών, συσσώρευση άφθονου λίπους: έρευνες του Πανεπιστημίου του Τελ Αβίβ αποκαλύπτουν ότι η παρατεταμένη ακινησία αλλάζει το σχήμα των γλουτών, επηρεάζοντας την δομή των μεγάλων μυών που τους απαρτίζουν.

03-12-2012
Τα Χρυσά Ράσα! 10 Μητροπολίτες ελέγχονται από το ΣΔΟΕ - Έχουν λογαριασμούς πάνω από 1 εκατ. ευρώ!

Η εκκλησία κλυδωνίζεται τις τελευταίες εβδομάδες από φήμες αλλά και αποκαλύψεις για τα υπέρογκα ποσά που βρίσκονται σε λογαριασμούς ιεραρχών οι οποίοι έχουν μπει στο μικροσκόπιο του ΣΔΟΕ.

15-10-2013
Βάφτιση. Το μέγιστο αίσχος των Ρωμιών

Μιλούν για τετρακόσια χρόνια δουλείας. Είναι στοιχειώδες εθνικό χρέος η πρόταση αυτή να εκλείψει από τα ελληνικά. Η δουλεία αρχίζει με το βάπτισμα. Ο Χριστιανισμός δεν είναι καν κάποια εκδίκηση της Ασίας για απάντηση στην κατάκτησή της από το πνεύμα της Ελλάδος. Γιατί δεν της ήρθε της Ελλάδος από την Ανατολή αυτή η θρησκεία, μα από την Δύση.