«Δισεκατομμύρια» πλανήτες σαν τη Γη υπάρχουν στο Γαλαξία μας

«Δισεκατομμύρια» πλανήτες σαν τη Γη υπάρχουν στο Γαλαξία μαςΜια ακόμη εντυπωσιακή ανακοίνωση έκαναν τα στελέχη της αποστολής Kepler η οποία αναζητά πλανήτες στον γαλαξία μας. Η ανάλυση των δεδομένων που έχουν προκύψει μέχρι σήμερα από την αποστολή οδηγούν τα μέλη της στην εκτίμηση ότι στον Γαλαξία υπάρχουν περί τους 17 δισ. πλανήτες με μέγεθος παρόμοιο με αυτό της Γης

Η ανακοίνωση έρχεται 24 ώρες μετά την ανακοίνωση ομάδας αστρονόμων του Ινστιτούτου Τεχνολογίας της Καλιφόρνιας (Caltech) ότι στο γαλαξία μας υπάρχουν τουλάχιστον 100 δισ. πλανήτες. Οι αστρονόμοι του Caltech κατέληξαν στο συμπέρασμα τους μελετώντας ένα πλανητικό σύστημα που ανακάλυψε η αποστολή Kepler, το Kepler 32.

Σύμφωνα με τους ειδικούς το μέγεθος ενός πλανήτη αποτελεί πολύ σημαντική παράμετρο για την ανάπτυξη ζωής και μεγέθη παρόμοια με αυτή της Γης θεωρούνται ιδιαίτερα φιλικά για τη ζωή. Φυσικά το μέγεθος από μόνο του δεν λέει κάτι αν δεν υπάρχουν και οι κατάλληλες περιβαλλοντικές και άλλες συνθήκες. Πρέπει ο πλανήτης να βρίσκεται σε απόσταση τέτοια από το μητρικό του άστρο ώστε η θερμοκρασία να μην είναι ιδιαίτερα υψηλή ή πολύ χαμηλή, να υπάρχει νερό σε υγρή μορφή κ.α. Φυσικά δεν είναι δυνατόν όλοι οι πλανήτες με μέγεθος σαν αυτό της Γης στον γαλαξία μας να διαθέτουν το σύνολο των ευνοικών για τη ζωή συνθηκών.

Οπως είναι ευνόητο όμως αν ο αριθμός των πλανητών με μέγεθος παρόμοιο με αυτό της Γης στον γαλαξία μας είναι τόσο μεγάλος οι πιθανότητες να έχει αναπτυχθεί ζωή σε κάποιον από αυτούς αυξάνονται γεωμετρικά.

Ταυτόχρονα τα στελέχη της αποστολής Kepler ανακοίνωσαν ότι έχουν ενδείξεις για την ύπαρξη 461 νέων πλανητών. Το διαστημικό παρατηρητήριο Kepler από το 2009 που ξεκίνησε να λειτουργεί έχει υποδείξει την ύπαρξη περίπου 2750 πλανητών. Μέχρι στιγμής οι αστρονόμοι έχουν ανακαλύψει περίπου 100 εξ αυτών.

Βήμα Science

21-02-2013
Ποινή φυλάκισης 18 μηνών επειδή πυροβόλησε αδέσποτο σκυλί

Σε συνολική ποινή φυλάκισης 18 μηνών και χρηματικό πρόστιμο 5.200 ευρώ καταδικάσθηκε από το Αυτόφωρο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Ηρακλείου, ένας 71χρονος ο οποίος την περασμένη Κυριακή πυροβόλησε και τραυμάτισε σοβαρά με καραμπίνα ένα αδέσποτο σκυλί.

12-02-2017
Λουκρήτιος – Κανένας δεν μπορεί να ξεφύγει από το θάνατο

Κι αυτό επίσης θα μπορούσες να λες πότε πότε στον εαυτό σου: «Ακόμα κι ο καλός Άγκος άφησε το φως με κλειστά τα μάτια, αδιάντροπε, που ήταν πολύ καλύτερος από σένα σε πολλά.

29-10-2012
Ένα φλιτζάνι καφέ ανακουφίζει από τον πόνο στον αυχένα

Μήπως η δουλειά σας προκαλεί πόνο στον αυχένα; Ένα φλιτζάνι καφέ θα σας ανακουφίσει, σύμφωνα με νέα νορβηγική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο BMC Research Notes.

13-09-2012
«Το Σώμα σου έχει περισσότερη σοφία ακόμα κι απ΄ την καλύτερη λογική σου.

«Πίσω απ΄ το εγώ, το νου, τις σκέψεις και τα συναισθήματά σου, αδελφέ μου, βρίσκεται ένας ισχυρός εντολέας, ένας άγνωστος σοφός, που ονομάζεται Εαυτός. Ζει μέσα στο Σώμα σου, είναι το ίδιο το Σώμα σου...».