Ακολουθήστε μας στο facebook

Ασκήσεις για… κουρασμένους

Pin It

Ασκήσεις για… κουρασμένους Μπορούν να μειώσουν το αίσθημα κόπωσης κατά 65%
Μία από τις συχνότερες δικαιολογίες που χρησιμοποιούμε για να μην ασκηθούμε είναι ότι είμαστε πολύ κουρασμένοι! Κι όμως οι ειδικοί και οι γιατροί συστήνουν περισσότερη άσκηση για να νικήσουμε την κούραση και να έχουμε αρκετή ενέργεια!


Σύμφωνα με έρευνες, λοιπόν, ακόμα και το περπάτημα αντί να ξαπλώνουμε στον καναπέ αλλάζοντας συνεχώς κανάλια, μας κάνει να πιο ενεργητικούς. Αν πρέπει να παλέψουμε με την κούρασή μας, καλό είναι να επιλέξουμε την κατάλληλη άσκηση για εμάς.

Πώς η άσκηση ανεβάζει την ενέργειά μας;
Ερευνητές του Πανεπιστημίου της Georgia στις ΗΠΑ, βρήκαν ότι, η συμμετοχή μας σε ένα πρόγραμμα ήπιας άσκησης, μπορεί να αυξήσει τα ενεργειακά μας επίπεδα κατά 20% και να μειώσει την κόπωση κατά 65%!

Με ποιον τρόπο;
Οι ειδικοί λένε ότι η άσκηση αυξάνει την ενέργεια στο σώμα μας, σε κυτταρικό επίπεδο, στα μιτοχόνδρια που ευθύνονται για την παραγωγή ενέργειας. Αυτά, αυξάνονται με την αεροβική (καρδιοαγγειακή) άσκηση, άρα αυξάνεται η ικανότητα του οργανισμού να παράγει περισσότερη ενέργεια.

Τι βοηθάει περισσότερο;
Ανάλογα με το τι τύπος ανθρώπου είμαστε και τη ζωή που ζούμε, χρειαζόμαστε και τον ανάλογο τρόπο άσκησης για να «γεμίσουμε» με ενέργεια.

Έτσι, αν έχουμε «ενέργεια έντασης» ή «ήρεμη ενέργεια» στην καθημερινότητά μας, μπορούμε να αντιμετωπίσουμε με διαφορετικό τρόπο την άσκησή μας.
Ακολουθώντας το μέτρο, θα λέγαμε ότι χρειάζεται να ασκούμαστε σε ρυθμό που κρατά την καρδιά μας σε χαμηλά με μέσα επίπεδα ρυθμού, ώστε να μην «αδειάζουμε» ενεργειακά.
Εκτός από το περπάτημα, άλλες μορφές άσκησης που αυξάνουν την «ήρεμη ενέργεια» είναι το Πιλάτε, η Γιόγκα, το Τάι Τσι, τα βάρη (ειδικά με αργές επαναλήψεις). Η μουσική κατά την άσκηση παίζει επίσης ρόλο στην μείωση της έντασης και την αύξηση της «ήρεμης ενέργειας».
Άρα, η άσκηση με μέτρο είναι το κλειδί για τη βελτίωση της ενεργητικότητάς μας.
Από την άλλη, να φάμε κάποιο φρούτο πριν την άσκηση (30-60 λεπτά), το οποίο θα μετατραπεί σε ενέργεια που θα χρησιμεύσει στην άσκηση, θα μας βοηθήσει να έχουμε περισσότερη δύναμη κατά τη διάρκεια της άσκησής μας, αλλά και μετά! Το ίδιο συμβαίνει και με το νερό. Πιείτε αρκετό νερό πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την άσκηση, ώστε να μην αφυδατωθείτε και νιώσετε κούραση.

Αν παρόλα αυτά νιώθετε πολύ κουρασμένοι για να κάνετε οτιδήποτε, οι ειδικοί συμβουλεύουν: «Σηκωθείτε, κάντε μία βόλτα μέσα στο δωμάτιο που είστε, και σε λίγο θα νιώσετε περισσότερη ενέργεια απ' ότι πριν. Αυτό θα σας κάνει να θέλετε ακόμα περισσότερο να κινηθείτε»!

Απλές λύσεις υπάρχουν:
• Περπάτημα (βόλτα τον σκύλο, βόλτα με φίλους-παιδιά, σκάλες αντί για ανελκυστήρα).
• Ποδήλατο (κοντινά ψώνια, βόλτα με παρέα).

Πηγή: lifeinbalance

Pin It

Περισσότερα άρθρα

13-02-2013
Εξοβελίζουν τη Πάλη από τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Προς τι η έκπληξη;
Εξοβελίζουν τη Πάλη από τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Προς τι η έκπληξη;

Άκουσα τον πρόεδρο της ομοσπονδίας πάλης σήμερα το πρωί να διαμαρτύρεται αγανακτισμένος μέσα από τηλεοπτικό κανάλι, για τη προοπτική αφαίρεσης του αθλήματος που υπηρετεί, από το πρόγραμμα των ολυμπιακών αγώνων.

07-12-2012
Η γραμμική και η κυκλική αντίληψη της ιστορίας
Η γραμμική και η κυκλική αντίληψη της ιστορίας

"Αναφέρω με δύο λόγια τις μεγάλες έννοιες-αντιλήψεις της ιστορίας οι οποίες δεν σταμάτησαν να παραλληλίζονται ή να αντιτίθενται. Η γραμμική και η κυκλική ιστορία.

22-10-2012
To status «καθορίζει» το χαμόγελο
To status «καθορίζει» το χαμόγελο

Αν χαμογελάσετε στον προϊστάμενο σας και εκείνος σας ανταποδώσει το χαμόγελο θα πρέπει να αρχίσετε να ανησυχείτε γιατί αυτό σημαίνει ότι δεν τρέφει ιδιαίτερη εκτίμηση για εσάς. Αυτό υποστηρίζουν αμερικανοί ερευνητές που πραγματοποίησαν μια μελέτη σχετικά με το πότε και σε ποιους χαμογελάμε.

09-09-2012
«Βυθισμένοι» στο αλκοόλ...
«Βυθισμένοι» στο αλκοόλ...

Εξάρτηση στο… χέρι τους έχει γίνει πλέον το ποτήρι με το αλκοόλ για τους περισσότερους νέους, παρά το ότι η κατανάλωση οινοπνευματωδών στον γενικό πληθυσμό της Ελλάδας έχει αρχίσει να μειώνεται.