Ακολουθήστε μας στο facebook

Οι 5 χρυσοί κανόνες για άσκηση …στο κρύο

Pin It

Οι 5 χρυσοί κανόνες για άσκηση …στο κρύοΟ χειμώνας έχει... μπει ημερολογιακά μόλις λίγες μέρες και απ' ότι φαίνεται έχει άγριες καιρικές διαθέσεις. Μην πτοείστε και θυμηθείτε την υπόσχεση, που έχετε δώσει στον εαυτό σας για μια υγιή ζωή. Ειδικά αφού το click@Life έχει να σας προτείνει 5 tips για γυμναστική το χειμώνα.

Αφήστε το γυμναστήριο, φορέστε τα αθλητικά σας και ξεκινήστε για προπόνηση στα... χειμωνιάτικα πάρκα.

Ακολουθήστε τον κανόνα... Κελσίου

Καλό θα ήταν πριν βγείτε για να γυμναστείτε στο χειμωνιάτικο τοπίο, να έχετε υπόψη σας έναν βασικό κανόνα: αποφύγετε τις υπερβολικά χαμηλές θερμοκρασίες. Εάν η θερμοκρασία είναι πολύ χαμηλή, είναι αρκετά δύσκολο για το σώμα να ανταπεξέλθει σε ένα προπονητικό πρόγραμμα, γιατί χρειάζεται να διατηρεί ισορροπία και στις υπόλοιπες λειτουργίες του. Με απλά λόγια, στο κρύο ο οργανισμός καταναλώνει περισσότερη ενέργεια προκειμένου να διατηρήσει μία σωστή θερμοκρασία σώματος, γεγονός που μειώνει την ποιότητα της άσκησης. Εάν η θερμοκρασία, για παράδειγμα, πέσει κάτω από τους 0 βαθμούς Κελσίου, καλό θα ήταν να το ξανασκεφτείτε πριν βγείτε.

Ντυθείτε ανάλογα και κάτι παραπάνω

Σε περίπτωση που θέλετε να ασκηθείτε έξω, καλό θα ήταν να ντυθείτε ανάλογα με την εποχή συν κάτι παραπάνω, θεωρώντας ότι η εξωτερική θερμοκρασία είναι σχεδόν 2-5 βαθμούς Κελσίου υψηλότερη, από ότι στην πραγματικότητα. Με αυτόν τον τρόπο, το σώμα σας θα έχει χώρο για να αυξήσει τη θερμοκρασία του, όσο θα κινήστε. Αν κατά τη διάρκεια της άσκησης, αισθανθείτε ότι ζεσταίνεστε περισσότερο από όσο θα έπρεπε, αφαιρέστε ένα ρούχο.

Κάντε ένα ντους

Όσο πιο κρύα είναι η εξωτερική θερμοκρασία, τόσο περισσότερη προθέρμανση πρέπει να κάνετε. Πριν βγείτε για την καθημερινή σας άσκηση, κάντε ένα ζεστό ντους για να προετοιμάσετε τους μυς σας και αν θέλετε κάντε και ένα ζέσταμα ανεβοκατεβαίνοντας τις σκάλες.

Θυμηθείτε: H2O

Μην ξεχνάτε να παραμένετε ενυδατωμένοι. Η ενυδάτωση είναι το Α και το Ω στη σωστή και ισορροπημένη άσκηση. Επειδή όμως κατά τους χειμερινούς μήνες, συνήθως οι άνθρωποι έχουν την τάση να μην πίνουν όσο νερό πίνουν όταν η θερμοκρασία είναι υψηλή, πρέπει να θυμάστε ότι το σώμα σας χρειάζεται νερό, είτε ιδρώνει είτε όχι.

Μετά την άσκηση

Όταν τελειώσετε την άσκησή σας, μην ξεχάσετε να αλλάξετε αμέσως ρούχα. Τα ιδρωμένα ρούχα της γυμναστικής, μπορούν να γίνουν εύκολα η βασική αιτία για να αρρωστήσετε. Ακόμα και σε περιπτώσεις, που δεν αισθάνεστε ότι έχετε ιδρώσει, μην αμελείτε να κάνετε ένα χαλαρωτικό ντουζ, όταν επιστρέψετε σπίτι και να φορέσετε καθαρά και ζεστά ρούχα.

Πηγή:www.clickatlife.gr

Pin It

Περισσότερα άρθρα

01-12-2012
Τι είναι αυτό που μας παχαίνει
Τι είναι αυτό που μας παχαίνει

Το τσιμπολόγημα μεταξύ των γευμάτων και οι μεγάλες μερίδες αποτελούν τους μεγαλύτερους εχθρούς του σωματικού βάρους, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.

10-09-2012
Ο καθημερινός άνθρωπος ως ψυχολόγος του εαυτού του
Ο καθημερινός άνθρωπος ως ψυχολόγος του εαυτού του

Ένα πολύ μεγάλο ποσοστό ανθρώπων που αντιμετωπίζουν έντονο άγχος, δυσθυμία, ‘κατάθλιψη’ έχει την ‘τάση’ να αποδίδει λανθασμένα τις ψυχικές αυτές καταστάσεις, σε έναν ‘προβληματικό εαυτό του’, (μία δυστυχώς ‘κλασικά’ λανθασμένη ‘αυτοδιάγνωση’ που κάνει ο καθημερινός άνθρωπος),

17-06-2013
4 ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΓΙΑ «ΛΙΦΤΙΝΓΚ» ΣΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑ!
4 ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΓΙΑ «ΛΙΦΤΙΝΓΚ» ΣΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑ!

Ανακοίνωση 272 / 17.6.«13» Την ώρα που η κυβέρνηση γδέρνει ζωντανό τον λαό για να αντλήσει χρήματα που απλώς δεν υπάρχουν πια στις τσέπες του και ταυτόχρονα εκτινάσσει στα ουράνια την ύφεση και την ανεργία, την ώρα που παριστάνει ότι δεν μπορεί ούτε καν να διατηρήσει τις στοιχειώδεις δομές του Πολιτισμού, πόσω μάλλον της αξιοπρεπούς ζωής των Νεοελλήνων,

11-09-2012
Ο Στωικός σοφός ως πρώτυπο Ζωής
Ο Στωικός σοφός ως πρώτυπο Ζωής

Σε αντίθεση με την σημερινή αντίληψη, ο Στωικός σοφός είναι θεός όχι γιατί ο ύψιστος θεός τού δίνει αυτή τη δυνατότητα, αλλά γιατί το κατορθώνει μέσω του προσωπικού αγώνα του. Καμία ομοιότητα με το χριστιανικό ιδεώδες. Καμία πίστη του τύπου «γενηθήτω το θέλημα σου».