Ακολουθήστε μας στο facebook

Οι 5 χρυσοί κανόνες για άσκηση …στο κρύο

Pin It

Οι 5 χρυσοί κανόνες για άσκηση …στο κρύοΟ χειμώνας έχει... μπει ημερολογιακά μόλις λίγες μέρες και απ' ότι φαίνεται έχει άγριες καιρικές διαθέσεις. Μην πτοείστε και θυμηθείτε την υπόσχεση, που έχετε δώσει στον εαυτό σας για μια υγιή ζωή. Ειδικά αφού το click@Life έχει να σας προτείνει 5 tips για γυμναστική το χειμώνα.

Αφήστε το γυμναστήριο, φορέστε τα αθλητικά σας και ξεκινήστε για προπόνηση στα... χειμωνιάτικα πάρκα.

Ακολουθήστε τον κανόνα... Κελσίου

Καλό θα ήταν πριν βγείτε για να γυμναστείτε στο χειμωνιάτικο τοπίο, να έχετε υπόψη σας έναν βασικό κανόνα: αποφύγετε τις υπερβολικά χαμηλές θερμοκρασίες. Εάν η θερμοκρασία είναι πολύ χαμηλή, είναι αρκετά δύσκολο για το σώμα να ανταπεξέλθει σε ένα προπονητικό πρόγραμμα, γιατί χρειάζεται να διατηρεί ισορροπία και στις υπόλοιπες λειτουργίες του. Με απλά λόγια, στο κρύο ο οργανισμός καταναλώνει περισσότερη ενέργεια προκειμένου να διατηρήσει μία σωστή θερμοκρασία σώματος, γεγονός που μειώνει την ποιότητα της άσκησης. Εάν η θερμοκρασία, για παράδειγμα, πέσει κάτω από τους 0 βαθμούς Κελσίου, καλό θα ήταν να το ξανασκεφτείτε πριν βγείτε.

Ντυθείτε ανάλογα και κάτι παραπάνω

Σε περίπτωση που θέλετε να ασκηθείτε έξω, καλό θα ήταν να ντυθείτε ανάλογα με την εποχή συν κάτι παραπάνω, θεωρώντας ότι η εξωτερική θερμοκρασία είναι σχεδόν 2-5 βαθμούς Κελσίου υψηλότερη, από ότι στην πραγματικότητα. Με αυτόν τον τρόπο, το σώμα σας θα έχει χώρο για να αυξήσει τη θερμοκρασία του, όσο θα κινήστε. Αν κατά τη διάρκεια της άσκησης, αισθανθείτε ότι ζεσταίνεστε περισσότερο από όσο θα έπρεπε, αφαιρέστε ένα ρούχο.

Κάντε ένα ντους

Όσο πιο κρύα είναι η εξωτερική θερμοκρασία, τόσο περισσότερη προθέρμανση πρέπει να κάνετε. Πριν βγείτε για την καθημερινή σας άσκηση, κάντε ένα ζεστό ντους για να προετοιμάσετε τους μυς σας και αν θέλετε κάντε και ένα ζέσταμα ανεβοκατεβαίνοντας τις σκάλες.

Θυμηθείτε: H2O

Μην ξεχνάτε να παραμένετε ενυδατωμένοι. Η ενυδάτωση είναι το Α και το Ω στη σωστή και ισορροπημένη άσκηση. Επειδή όμως κατά τους χειμερινούς μήνες, συνήθως οι άνθρωποι έχουν την τάση να μην πίνουν όσο νερό πίνουν όταν η θερμοκρασία είναι υψηλή, πρέπει να θυμάστε ότι το σώμα σας χρειάζεται νερό, είτε ιδρώνει είτε όχι.

Μετά την άσκηση

Όταν τελειώσετε την άσκησή σας, μην ξεχάσετε να αλλάξετε αμέσως ρούχα. Τα ιδρωμένα ρούχα της γυμναστικής, μπορούν να γίνουν εύκολα η βασική αιτία για να αρρωστήσετε. Ακόμα και σε περιπτώσεις, που δεν αισθάνεστε ότι έχετε ιδρώσει, μην αμελείτε να κάνετε ένα χαλαρωτικό ντουζ, όταν επιστρέψετε σπίτι και να φορέσετε καθαρά και ζεστά ρούχα.

Πηγή:www.clickatlife.gr

Pin It

Περισσότερα άρθρα

23-08-2017
ὓβρις→ἂτη→νέμεσις→τίσις , μια συμπαντική νομοτέλεια
ὓβρις→ἂτη→νέμεσις→τίσις , μια συμπαντική νομοτέλεια

Η ύβρις ήταν βασική αντίληψη της κοσμοθεωρίας των Ελλήνων της αρχαιότητας η οποία ακολούθησε σε μεγάλο βαθμό τον Ελληνισμό μέχρι τις 'μέρες μας.

08-01-2013
Η στιγμή της αναγέννησης
Η στιγμή της αναγέννησης

Στην ψυχή του κάθε ανθρώπου φωλιάζουν χιλιάδες εικόνες, ως γνωστόν βιώματα τα οποία επηρεάζουν την πορεία της ζωής μας. Αυτά τα βιώματα λειτουργούν είτε ως κινητήριος δύναμη είτε ως τροχοπέδη στην ανάπτυξη μας.

06-02-2013
Έρευνα: Γιατί «έκοψα» το Facebook
 Έρευνα: Γιατί «έκοψα» το Facebook

To 61% των Αμερικανών ενηλίκων μελών του Facebook δεν χρησιμοποίησαν το Facebook επί εβδομάδες και 27% πρόκειται να ξοδέψουν λιγότερο χρόνο στο μεγαλύτερο σάιτ κοινωνικής δικτύωσης το 2013. Ωστόσο, τα δύο τρία παραμένουν μέλη, σύμφωνα με την νεότερη μελέτη του ανεξάρτητου αμερικανικού ινστιτούτου Pew Internet Research Center.

22-11-2012
Το τζόγκινγκ κάνει την κοιλιά «πλάκα»
Το τζόγκινγκ κάνει την κοιλιά «πλάκα»

Οι αεροβικές ασκήσεις όπως το τζόγκινγκ είναι καλύτερες από τις ασκήσεις αντίστασης για όσους θέλουν να απαλλαγούν από την «μπάκα» τους, σύμφωνα με μία νέα μελέτη. Η επόμενη λύση είναι να συνδυάζει κανείς και τα δύο.