Ακολουθήστε μας στο facebook

Θερμίδες και καλοπέραση. Τι θα πρέπει να προσέχετε

Pin It
Θερμίδες και καλοπέραση. Τι θα πρέπει να προσέχετεΠώς θα αποφύγετε τις πολλές θερμίδες σε ουζερί, και ταβερνάκια. Θερμίδες και καλοπέραση. Οι λιχουδιές, ανέκαθεν μέσο σαγήνευσης της ανθρώπινης φύσης, πολλαπλασιάζονται καθώς ο καιρός ανοίγει, και τα βράδια το σπίτι δεν χωράει κανέναν.

Η Κίρκη τάϊσε τους 22 συντρόφους του Οδυσσέα με αλεύρι, βότανα και κρασί για να τους αποπλανήσει και να τους μετατρέψει σε χοίρους. Οι λιχουδιές, ανέκαθεν μέσο σαγήνευσης της ανθρώπινης φύσης, πολλαπλασιάζονται καθώς ο καιρός ανοίγει, και τα βράδια το σπίτι δεν χωράει κανέναν. Η καλοπέραση συνοδεύεται ωστόσο από περιττά κιλά: μπορούν να αποφευχθούν με εφαρμογή απλών συμβουλών, χωρίς ιδιαίτερες στερήσεις.

Θαλασσινά vs κρεατικά
Αν η παρέα θέλει μεζέδες και ουζάκι, γιατί να παραγγείλετε τηγανητά κεφτεδάκια, και κροκέτες; Δοκιμάστε λιχουδιές στα κάρβουνα, χταπόδι (93 θερμίδες) και γαρίδες, ενώ αποφύγετε τα λουκάνικα και το σπεντζοφάϊ. Το πρώτο, ακόμη και ψητό, αποτελεί διατροφική βόμβα με 345 θερμίδες, ενώ το δεύτερο, με 596 θερμίδες, μοιάζει σαν έχετε μόλις απολαύσει μία μερίδα μουσακά. Προσοχή στην κατανάλωση ούζου, μία δόση παρέχει 150 θερμίδες.

Επιλογές στην ταβέρνα
Η ταβέρνα έχει πλούσιο κατάλογο ορεκτικών, η επιλογή των λιπαρών δεν είναι μονόδρομος. Αντί για παράδειγμα να πάρετε τυρόπιτα που είναι και η πλέον παχυντική (479 θερμίδες) από τις πίτες, παραγγείλετε χορτόπιτα ή σπανακόπιτα (350 θερμίδες) — αν μάλιστα είναι φτιαγμένες με φύλο, θα είναι πιο υγιεινές από αυτές με τη σφολιάτα. Γευθείτε φάβα και μαυρομάτικα φασόλια ενώ αν θέλετε τυρί φέτα, ζητήστε να σας τη φέρουν χωρίς λάδι.

Και η σαλάτα παχαίνει
Μη σας ξεγελά το γεγονός ότι η χωριάτικη είναι σαλάτα. Ενα πιάτο με 2 ντομάτες, αγγούρι, πιπεριά, 2 κουταλιές λάδι, τυρί φέτα, 2-3 ελιές και κρεμμύδι μπορεί να σας δώσει γύρω στις 465 θερμίδες! Σε συνδυασμό μάλιστα με το ψωμί, οι θερμίδες που θα πάρετε θα φτάσουν τις 600. Είναι καλύτερη επιλογή μία μερίδα χόρτα (95 θερμίδες), κολοκυθάκια βραστά με 1 κουταλιά λάδι (140 θερμίδες), ή μαρουλοσαλάτα (145 θερμίδες). Ακόμη και η καβουροσαλάτα έχει 180 θερμίδες.

Αφοβα ψαρόσουπες
Αφοβα, παραγγείλετε ψαρόσουπες (300-350 θερμίδες χωρίς αυγολέμονο) — μπορείτε να τις συνοδεύσετε με βραστά λαχανικά και μία φέτα ψωμί. Αν δεν μπορείτε να αντισταθείτε στα τηγανητά ψάρια, επιλέξτε μία μερίδα μπαρμπούνια τηγανητά (251 θερμίδες). Το ψωμί θέλει μέτρο. Aν φάτε μία φέτα, αποφύγετε στη συνέχεια να παραγγείλετε άλλο αμυλούχο φαγητό, όπως πατάτες, ρύζι, ζυμαρικά. Εννοείται ότι η καλύτερη επιλογή, ως κυρίως πιάτο, είναι τα φαγητά της ώρας.

ΤΟ ΒΗΜΑ

Pin It

Περισσότερα άρθρα

21-10-2015
Σενέκας: "Κανείς δεν μπορεί να σου αποκαταστήσει τα χρόνια που χάνονται"
Σενέκας: "Κανείς δεν μπορεί να σου αποκαταστήσει τα χρόνια που χάνονται"

Αποκαλυπτικός ο Σενέκας αναφέρεται σε αυτό το καταληκτικό βιβλίο στην κατασπατάληση της ζωής μας, εμπλεκόμενοι σε ανούσιες καταστάσεις και διαστρεβλώνοντας της έννοια της ευτυχίας με αποτέλεσμα να παραμένουμε μετέωροι και αδύναμοι να νιώσουμε την πραγματική ευτυχία (ευδαιμονία).

07-01-2013
Λιγότερο άγχος μετά το κόψιμο του τσιγάρου
Λιγότερο άγχος μετά το κόψιμο του τσιγάρου

Λιγότερο άγχος μετά το κόψιμο του τσιγάρου. Επιστημονική έρευνα απαντά στις φήμες που θέλουν αγχωμένους όσους σταματούν το κάπνισμα. Απάντηση στις φήμες περί χαλάρωσης μέσω του τσιγάρου σπεύδει να δώσει νέα βρετανική μελέτη. Σύμφωνα με τα αποτελέσματά της, οι καπνιστές που κόβουν τη συνήθεια, έχουν λιγότερο άγχος στη ζωή τους.

10-09-2012
Μικρά (καθημερινά) «μυστικά» για καλύτερη καρδιαγγειακή υγεία
Μικρά (καθημερινά) «μυστικά» για καλύτερη καρδιαγγειακή υγεία

Το γέλιο, η σοκολάτα, η ποδηλασία, η χαρά, ο περιορισμός του θυμού και της εργασίας, είναι μερικά από τα «μυστικά» για να αποφύγετε το έμφραγμα ή το εγκεφαλικό επεισόδιο, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάστηκαν στο συνέδριο της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Καρδιολογίας στο Παρίσι.

06-04-2013
Το ερώτημα του Πάνα για τη Φύση
Το ερώτημα του Πάνα για τη Φύση

Ελάχιστοι άνθρωποι σήμερα αντιλαμβάνονται ότι το είδος της πνευματικότητας, ο τρόπος στοχασμού και η κοσμο-αντίληψή τους, αποτελούν σημαντικά σκαλοπάτια για την τελική τους θέση μέσα στην κοινωνία ως πολίτες.